منتدى اللورد الشامل


www.ellord.logu2.com
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   12th مايو 2008, 7:58 am

اكيد كلنا حبينا واتحبينا ولاد او بنات

>>>>>>>>طبعا أنا لا خخخخخخ


بس محد بيشوف اخرة قصة الحب هذي ويرسم بريشة خياله احلام ورديه

مع اول عاصفه تنهار

ويأتي هنا سؤالي


هل وراء كل حب زواج؟؟؟؟

ولا عايشين من غير حب وبعض الافكار

والولد يخاف يكلم بنت علشان بيتكسف

والبنت تخاف علشان اهلها والفضيحه

ومن هنا تقول

انا اتزوج من اي شخص مو لازم اكون بحبه في البدايه

والحب بيجي بعد الزواج


فهل الحب ياتي بعد الزواج ؟؟؟؟


حابه اعرف رأيكم في الموضوع

تحياتي
(( منتظر الردود على احلى السطور)) للجميع






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كريم 20




العمر : 35
البلد : egypt
العمل : مهندس
تاريخ التسجيل : 28/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   12th مايو 2008, 2:24 pm

ان الحب نعمه من نعم الله علينا يهبها لمن يشاء من عباده
والدليل في الحديث القدسي
اذا احب الله عبدا نادي جبريل عليه السلام وقال يا جبريل اني احب فلان فاحبه


فيحبه جبريل وينادي في اهل السماء يا اهل السماء ان الله يحب فلان فاحبوه
فيحبه اهل السماء ويوضع له القبول في الارض
اي يحبه اهل الارض وهم البشر
ونرجع للموضوع بتاعنا
ممكن يكون الحب قبل الزواج وده ممكن يديم الحياة الزوجيه لانهم متحابان ومتفاهمان علي كل شيئ وان حدثت ما يعكر صفو الحب فيتغاضو عنه اكراما لحبهما
وهناك من يحب بعد الزواج ولكن يتصيدوا الاخطاء لبعضهما البعض
وهنا تكون نهايه الحيلة الزوجيه
وربما هناك بعض الامثله تخالف ذلك
وتقبلي تحياتي
اخوكي كريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   13th مايو 2008, 2:21 am




تسلم كروووووومه على المرووور

::::::::::::::::::::::::::::::



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medo2008




العمر : 29
البلد : مصر -مدينة
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   13th مايو 2008, 9:22 am

اشكرك يا مادونا علي موضوعك الجميل بس انا عندي وجهة نظر غير كريم

مش كل حب قبل الزواج يدوم لان ممكن يكون بعد قصة حب كبيرة ويكون الرفض من الاهل وانا بؤيد الانسانة اللي تحب قبل الزواج لان الحب قبل الزواج يكون راحة للطرفين لان بيكون هناك تفاهم بينهما فاذا حدث بعد الزواج اي مشكلة من السهل جدا ان هما يقدروا يعيشون اما اذا حدث مشكلمة بعد الزواج وفي نفس الوقت مفيش حب فمن الممكن ان تنتهي هذة المشكلة بحل مش هيعجب الطرف الاخر


تقبلي تحياتي
ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   13th مايو 2008, 10:15 am

صح وجهة نظر برضوه

يااااااااه ياميدووو لايكون حصلك كده والله مرره صعب

تسلملي على مرووووووورك


[URL="http://www.alhnuf.com"]صور[/URL]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medo2008




العمر : 29
البلد : مصر -مدينة
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   13th مايو 2008, 10:47 am

لا انا مش حصلي انا اللي حصليس ان انا حبيت انسانة وبعد ما انا عملت كل شيء علشان تكون زوجتي للاسف اهلهي رفضوا وكان اكبر جرح ليا بس زى ما بيقول المثل حسارة قريبة ولا مكسب بعيد

تقبلي تحياتي
ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   18th مايو 2008, 12:19 am

مييدوو قبل كل شيء انصيييب فوق كل شيء صح

وانا مقتنعه تمامآآآ الاهل عندهم خبره ودرايه اكبر مننا

يعني = جاني عريس وكان شياكه وجمال وشخصيه فوق ما تتصور وضابط برتبه عاليه

احنا هنا الضباط والعساكر شيء كبير = مفرد عساكر- عسكري خخخخخخخخخ

اهلي رفضوه لمه عرفت طبعآ قعت ابكي واقول ليش اهلي ما يحبوني

ويشاء القدر يخطب بيت جيراننا زاد حزني على نفسي = درامه صح هههههههههههه

المهم

كان نظام الضابط انه يتزف بالبس الضابط وبعد البوفيه يغير هدومه ويلبس لبسنه

الثوب والشماغ والعقال والبشت = لبس خليجي عرفتوها


وتخيل بعد الزفه والبوفه لقينا يصرخ علي العروسه ويقولها فين ملابسي

يلا جيبيها بسرعه والله كولنا اتسمررجولنه ونشفنا من الخوف كان صوته

قوي شبهته بصوت الاسد المرعب وكل المدعوين حزنه على العروووسه

من العريس المعدوم من الاحساس

بس بعد زواجهم بي فتره بسيطه اتوفى الله يرحمه ويغفرله ويسكنه الجنه

بين وبينك اعتقد مات من ادعة الناس عليه = استغفر الله العظيم

مييدوووو يا مييدوووو رحت فين يا نهار ابيض مييدوونام
Sleep

قوم خلص احكايتي
cheers شفوت تخيل بس انا كنت العروسه المتعوسه هذه Exclamation

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كريم 20




العمر : 35
البلد : egypt
العمل : مهندس
تاريخ التسجيل : 28/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   18th مايو 2008, 1:39 am

يخرب مطنك يا شمعه المنتدي
اديش مهضومه بجد والله انا فطست من الضحك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   18th مايو 2008, 3:37 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الله يسعدك ويديم الضحك يااخوي الغالي كرووووومه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medo2008




العمر : 29
البلد : مصر -مدينة
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   18th مايو 2008, 12:49 pm

تسلمي اختي مادونا علي كلامك الجميل جدا وانا عمري مقدر انام وشمعة المنتدي بتتكلم معايا وعلي العموم الله يرحمة ويغفرلة ويكون في عونك يا اختي هههههههههههههههههههههههه



تقبلي تحياتي ميدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   19th مايو 2008, 2:21 am

طمنتني ميدوووووو انا قلت اكيد واحد من الاثنين يا دخت ونمت او اغمي عليك

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
medo2008




العمر : 29
البلد : مصر -مدينة
العمل : طالب
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   19th مايو 2008, 8:16 am

لا يا مادونا انا ولا دة ولا دي انا كنت بستمع ليكي ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تقبلي تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سؤااال مهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اللورد الشامل :: الاقـسـام الـعـامـة :: منتدى الـعـام-
انتقل الى:  
سحابة الكلمات الدلالية