منتدى اللورد الشامل


www.ellord.logu2.com
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
انشرنا على المواقع الاجتماعية :
FacebookTwitterEmailWindows LiveTechnoratiDeliciousDiggStumbleponMyspaceLikedin

شاطر | 
 

 لعبة قطار الموت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ساره


avatar

العمر : 31
البلد : الزقازيق
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: لعبة قطار الموت   3rd سبتمبر 2008, 7:29 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم


قطاااااار المووووت




لعبه فيها شوية نداله <<<< بس شوي ..

اللعبة هي :
إنه فيه كرسين فاضين في قطار الموت واحد فيه حزام والثاني حزامه مقطوع <<<< وإذا مش مقطوع نقطعه
نعد للخمسة وإلي يوصل رقم خمسة
يركب بالكرسي إلي حزامه مضبوط ويختــــــار
عضو يركبه جنبه بالكرسي إلي حزامه منقطع << يطلع أبو الندالة
عشان نخلص منه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ

يلا ورونا ندالتكم أقصد شطارتكم

ان شاء الله تعجبكـــــــــــــــ ـــــــم

يلا انا راح ابتدي..
1
1
....
1
1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 11:15 am

هههههههههه انتى معندكيش صبر يا هالة وعلى العموم

همشهالك ومش بخاف واسألى اى حد يعرفنى غير من ربنا

كملة اللعبة

333333333333333333

3333333333

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاله السيد

avatar

العمر : 30
البلد : الشرقيه
العمل : مهندسة كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 11:18 am

انا بقي بموت من الخوف هههههههههههههه واسال اي حد هيقولك
وانا بقول رقم 444444444444
44444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 11:20 am

5555555555555

ههههههه كسبت من حفره حفرتا لاخيه وقع فيها تعالي يا هالة

تم حبسك 24 سنة قصدى 24 ساعة

هههههههه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاله السيد

avatar

العمر : 30
البلد : الشرقيه
العمل : مهندسة كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 11:27 am

كدة كدة علشان عارف اني بخاف
هتقعدني جمبك 24 ساعه
ايه الظلم ده
روح ربنا يسامحك يا معتز
وانا بقول 111111111111111111111111111
11111111111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 5:17 pm

هههههههههههههه

أنت يامعتز مفتري ... 24 سنه ...؟؟

أنا أقول :

2=2=2=2=2=2=2=2=2
2=2=2=2=2=2=2
2=2=2=2=2=2
2=2=2=2=2
2=2=2=2
2=2=2
2=2
2

اثنيــــــــــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاله السيد

avatar

العمر : 30
البلد : الشرقيه
العمل : مهندسة كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 5:21 pm

333333333333
333333333333
33333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   10th نوفمبر 2008, 9:46 pm

أربعـــــــــ ( 4 ) ــــــه

هيا يا أختي : هاله

فرصتك على معتزو

ههههههههههههههه

تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاله السيد

avatar

العمر : 30
البلد : الشرقيه
العمل : مهندسة كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   11th نوفمبر 2008, 9:19 am

وانا بقول خمسة
وتعاللالي يا زيزو وانا بقي مش هحبسك 24 سنه انا هحبسك العمر كله وابقي وريني هتخرج ازاي
5555555555555555
5555555555555
555555555
555555
5555
معتز اللورد الي انا اخترته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   11th نوفمبر 2008, 6:28 pm

هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه

شر العوالم

تأبيده

هههههههههههههههه

معتزو ..... العيش والحلاوه جاهزين

للعمر كله ... ههههههههه

24 سنه لو قسمناه على عمرك 1000سنه

يساوي = عيش وحلاوه من الخاتم ...

ههههههههههههههههههه

مبروووووك هاله والله قلبك مليان أوووووووي

معليش معتزو تعيش وتاكل غيرها


 


111111111111111111

تحياتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   11th نوفمبر 2008, 6:47 pm

بقى كده ماشي scratch

وانت كمان فرحان قوى يا خاتم scratch

طب على كده مش هتشفونى على المنتدى تانى بعد الحبس ده

اظاهر انكم بتحبونى قوى !!

 

222222222222222

 

2222222222

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   11th نوفمبر 2008, 7:08 pm

أكيد أحبك جدا

ويقول المثل ( من حبك سبك )

ههههههههههه

مثل غبي ما أعترف به

مبروك المؤبد

والحلاوه جاااااااهزه

3-3-3-3-3-3--3-3-3-3-3-3-3

ثلا ثـــــــــــــــــــــه

(((((( 3 ))))))

تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ساره


avatar

العمر : 31
البلد : الزقازيق
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 27/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   11th نوفمبر 2008, 10:18 pm

وانا هقول           4444444444444444444444   وكنت عايزه اقول 55555555555555 علشان اختار حد جمبى بس يلا المره الا جايه 

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   12th نوفمبر 2008, 9:12 am

خمســـــــ ( 5 ) ـــــه


معليش ساره

ما اقدر أختارك جنبي

لاني مجهز كرسي ل معتزو

وصورته في منتدى الديكور تحت عنوان كنبات 2009-2010

هذا الكرسي أخذته مخصوص لهذه اللعبه

هههههههههههههه

مبروك معتز على الكرسي الجديد

وحضرتك أول بصمه عليه

يبق خذ سجاير من غير هههههههههههههه

وأنت جالس

تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاله السيد

avatar

العمر : 30
البلد : الشرقيه
العمل : مهندسة كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   12th نوفمبر 2008, 11:05 am

انا اسفه اتلخبط تاني
انا بقول 11111111111111111111111
111111111111111111111111111
111111111111111111111111111111
وبعدين انت الي منوره فعلا يا معتز او مش تخلينا نشوفك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   13th نوفمبر 2008, 12:14 pm

2=2=2=2=2=2=2=2
2=2=2=2=2=2=2
2=2=2=2=2=2
2=2=2=2=2
2=2=2=2
2=2=2
2=2
2

هيااااااا معتزو أعطيتك الفرصه ...


ههههههههههههههههههه


تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
شمعة المنتدي


avatar

العمر : 37
البلد : في قلب الورد
العمل : معلمه
تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   25th نوفمبر 2008, 9:24 am

-
-
- هيما انت مع الكلام تنسه تكتب الرقم هههههههههههههه
-
-وانا اقوووووول

2222222222222222222222222222222222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
هاله السيد

avatar

العمر : 30
البلد : الشرقيه
العمل : مهندسة كمبيوتر
تاريخ التسجيل : 19/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   26th نوفمبر 2008, 9:36 am

4444444444444444444444444444
44444444444444444444444
444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   26th نوفمبر 2008, 10:33 pm

لخبطي : شمعه

العدد وصل عندك ثلاثه

وأختنا هاله قالت أربعه

وأنــــا أقـــول :

خمســــــــ ( 5 ) ـــــــه

وهذه المره بريح معتزو

وأختار ( FOX )

تعال حبيبي فـــــوكــــس

وشوف فين توقع ومتخبيش

ههههههههههههههههه

تحياتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبود



العمر : 29
البلد : المغرب/الدارالبيضاء
العمل : جامعي
تاريخ التسجيل : 19/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   19th يوليو 2009, 4:13 pm

1111111111111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   20th يوليو 2009, 12:50 pm

222222222222222
2222222222
22222

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبود



العمر : 29
البلد : المغرب/الدارالبيضاء
العمل : جامعي
تاريخ التسجيل : 19/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   20th يوليو 2009, 11:42 pm

33333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   21st يوليو 2009, 11:40 am

44444444444444
444444444
4444
ربنا يستر انت لسه متعرفش حد غيرى ههههههه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبود



العمر : 29
البلد : المغرب/الدارالبيضاء
العمل : جامعي
تاريخ التسجيل : 19/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   21st يوليو 2009, 8:17 pm

كما قلت معتز انا مبعرفش حد غيرك هناااااااااا

لدلك لن اغامر وساحطك انتالي حتقعد جنبي في كرسي الموت
ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   21st يوليو 2009, 8:36 pm

واهون عليك يا عبود ههههههههه ماشي مسير الايام جاية كتيييير هههههه
11111111111111
11111111
1111

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبود



العمر : 29
البلد : المغرب/الدارالبيضاء
العمل : جامعي
تاريخ التسجيل : 19/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قطار الموت   21st يوليو 2009, 8:44 pm

ههههههههههه

اكي
22222222222

بس وين الاعضاء الضاهر انو فيه بس انا وانت في المنتداا كلووووو
ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعبة قطار الموت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اللورد الشامل :: الاقـسـام الـتـرفـيـه و الـفـكـاهـة :: منتدى الالـعـاب والـمـسـابـقـات-
انتقل الى:  
سحابة الكلمات الدلالية