منتدى اللورد الشامل


www.ellord.logu2.com
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 موقف حصل لجارسون

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
eng.hassan

avatar

العمر : 34
البلد : egypt
العمل : engineer
تاريخ التسجيل : 18/10/2008

مُساهمةموضوع: موقف حصل لجارسون   4th ديسمبر 2008, 11:35 pm




واحد نذل دخل مطعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله

سأل الجرسون الحســــاب كم؟

فرد الجرسون 3 ريال

مد النذل يده في جيبه وأخرج الـ 3 ريال ورماها على الارض



وتكرر المشهد 3 ايام متتالية، وفي اليوم الرابع

دخل المطعم وماكان معه فكه فاعطى الجرسون خمسه ريال

وقال له واحد فول

طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي 2 ريال ورماهم على الارض

وقال له خذ الباقي

فاخرج النذل 1 ريال من جيبه ورماه فوق الـ 2 ريال

وقال للجرسون لاهنت صحن ثاني...

وتحياااتي لكم


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: موقف حصل لجارسون   13th ديسمبر 2008, 11:46 am

هههههههههههههههههه
Laughing Laughing Laughing Laughing
روووووووووعه

أخي : حســــن

الله يفرح قلبك فرحتنا وأضحكتنا

بس ما قلتلي فين هذا المطعم

هههههههههههههه

تسلم الآيادي

تحياتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معتز اللورد


avatar

البلد : الـقـاهـرة
العمل : عمل ربنا
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: موقف حصل لجارسون   14th ديسمبر 2008, 5:30 pm

هههههههههههه هيروح منه فين حلوة يا حسن بس متهيقلى
النكتة ليها بعد على ان الخلجيين معظمهم لا يوجد عندهم
تقوى بالاخص مع الاقل منهم وبيحسبة اشترة الاشخاص بفلسهم
ويارب اكون انا غلط

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التوقيع الشخصي ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng.hassan

avatar

العمر : 34
البلد : egypt
العمل : engineer
تاريخ التسجيل : 18/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: موقف حصل لجارسون   15th ديسمبر 2008, 1:21 am

فعلا انا سمعت كتير عن كدة يا معتز

من اصحابى الى فى دول الخليج

وهنروح بعيد لية

اخونا الخاتم الاسود ممكن يقولنااا

ولا اية رايك ياخاتم.........؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الخاتم الاسود


avatar

العمر : 49
البلد : حبي لتركيا
العمل : مدرس
تاريخ التسجيل : 08/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: موقف حصل لجارسون   15th ديسمبر 2008, 11:17 am

يقول المثل :

( أصابيعك مو زي بعضها )

وهذا الكلام صحيح في بعض الاشخاص

الخليجيين وخصوصا هنا... شيء مؤسف حقا
Mad Mad Mad Mad Mad
لو راجع نفسه وشاف نهايته ... القبر والحساب

لاحول ولا قوة الا بالله

تحياتي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
موقف حصل لجارسون
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اللورد الشامل :: الاقـسـام الـتـرفـيـه و الـفـكـاهـة :: منتدى الـفـكـاهـة والـنـكـت-
انتقل الى:  
سحابة الكلمات الدلالية
الشيخ تردد التحميل مشاهده الحكمة افيشات اجمل زهرة النايل بوجى القديمه الاطفال الافلام مصرية الاسود الايمان الخاتم وطمطم برنامج ترددات اللورد قناة الشامل السعودى رمضان مبارك